books in my belly

Black Panther -Prelude

2018. február 12. 13:47 - RobFleming

blackpanther_prelude.jpg(Black Panther Prelude #1-2) (2017) (írta: Will Corona Pilgrim, rajzolta: Annapaola Martello) (eng)

 

mostanában eléggé leszoktam arról, hogy a filmes marvel univerzum mellé kiadott füzeteket olvassam, mert legtöbbször csak a korábbi filmeket csomagolják képregény-panelekbe, abban meg nem sok izgalmat találni -de kiszagoltam, hogy a párduc elé újra eredeti történet érkezik, úgyhogy gyorsan felvettem az étlapra. be kell vallani, azért nagy intervencióra itt sem számítottam, és igazából nem is kaptam, csak egy küldetést t’challa-val, amiből a későbbi marvel hős tanulhatott valamit, mi meg nézhettük, ahogy gonosz terroristákat győz le. magához a filmhez nem tudom, hogy mi köze lesz, mert ez a sztori jó tíz évvel korábban játszódik (valahol az első iron man után közvetlenül, mondjuk a hihetetlen hulk-kal egy időben), de hátha meglepnek majd valami kis utalással a moziteremben... (##02.11.)

komment
süti beállítások módosítása